استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس بخش جدیدی را با تمرکز بر بازی‌های انحصاری Cloud-Native تأسیس می‌کند

استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس بخش جدیدی را با تمرکز بر بازی‌های انحصاری Cloud-Native تأسیس می‌کند

مایکروسافت بازی‌های ابری را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ستون‌های استراتژی بازی خود تحت فشار قرار داده است، و با توجه به موفقیتی که ایکس‌باکس اخیراً به آن دست یافته است، جای تعجب نیست که این شرکت به دنبال تثبیت موقعیت خود باشد. همانطور که توسط VGC گزارش شده است، مایکروسافت یک بخش جدید برای بخش Xbox Game Studios خود اعلام کرده است که بر روی توسعه بازی های بومی ابری به طور انحصاری برای Xbox تمرکز خواهد کرد.

 

این بخش توسط کیم سوئیفت رهبری می‌شود که طراح Valve on Portal و Left 4 Dead 2 بود و سال گذشته به‌عنوان مدیر ارشد در تیم Xbox Cloud Gaming به مایکروسافت پیوست. همانطور که سوئیفت می گوید، بخش ابر ایکس باکس "با تیم های سازنده بازی در کلاس جهانی برای توسعه بازی های بومی ابری شریک خواهد شد تا تجربیات بی سابقه ای را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد که تنها با فناوری ابر به دست می آیند."

 

این مرحله به چه بازی هایی منجر می شود باید جالب باشد. گزارش ها حاکی از آن است که هیدئو کوجیما و تیمش در تولیدات کوجیما در آستانه انعقاد قرارداد با مایکروسافت برای توسعه عنوانی انحصاری ایکس باکس در فضای ابری هستند. ظاهراً این بازی یک قسمت جدید در IP موجود Xbox خواهد بود. همانطور که در حال حاضر وجود دارد، نه مایکروسافت و نه تولیدات کوجیما هیچ اعلامیه رسمی انجام نداده اند.

کلمات کلیدی :

Cloud

Native

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/7c80

خبرنامه بازی ها

گالری